Tema: Re: Pas k? akumø cel?s suktukui?
Autorius: Evaldas
Data: 2015-05-25 11:50:19
Situos baterlita zinau. Pries ~5 metus kai dar vadinos Balt battery labai
savotiskas buvo poziuris i klientus. Esamus ir potencialius. Nuo to laiko su
jais reikalu neturiu.
Man tomita suvirino packa pigiau nei buciau pirkes vien elementus. Be to
pats neturiu kuo suvirinti, tai net nesvarsciau varianto pirkti elementus ir
knistis virinant ar lituojant t.y. gadinant celes.