Tema: Re: ar pakeičiamas daiktas?
Autorius: svk
Data: 2015-10-04 13:57:51
Atgaminau įvykius, pamatavau įtampas - mano kaltė - jungiau prie video
siųstuvo, tie paprastai turi gana nemažus rėžius maitinimui ir tada jau iš
savęs paduoda 5V kameroms. Naujas kinietis, pasirodo, tiesiog paduoda atgal
tai, ką gavo - šiuo atveju - maždaug 12V. Štai ir pakepė viskas. Bijau, kad
dabar dar mažiau šansų atgaivinti?

"Levas"  parašė naujienų news:muqj07$vs9$1@trimpas.omnitel.net...

jei jis dar neatsiraitojo, tai cipas gal ir dar gyvas. Va jo maitinimas
tai tikrai parejo.

--
Bye, Levas

--