On 2015-10-19 14:42, MRT wrote: > Tiksliai.. galima antra "prikurke-In" pasidaryt sito akumo pajungimui > vietoj tikrojo, o nuo standartines "prikurkes-Out" sita akuma kraut.. Dar kyla klausimėlių: 1.Tikriausiai reiktų statyti įkrovimo srovės ribotuvą 2A, nes rašo: *Specific: * - Battery capacity: 68800mAh. - Input: 15V, 2A. - atrodo, kad generatoriaus įtampos 14.2V jis nebijo, tik srovė turi būti 2A... 2.Kaip išspręsti išėjimo atjungimą užvedus variklį, nes rašoma: "After successful ignition, remove the battery clip." Tikriausiai gali gautis per didelė krovimo(gal) srovė per outputą... Gal galima kažkaip išrišti tai per kokį nors "super" diodą, ar kokią tai schemą, kuri gavusi 14V iš generatoriaus atjungtų išėjimą? 3.Įdomu koks to akumo savaiminio išsikrovimo greitis, ar atėjus po mėnesio į garažą(retai kada žiemą važiuoju ir plius dar nėra garaže ~220...:( ). Kažkada matavau automobilio "ramybės" srovę, tai kiek atsimenu buvo apie 30mA, vadinasi per parą "nutekės" apie 0,72 ampervalandės. Tai po mėnesio talpa kristų maždaug per pusę - gal dar užsivestų...?