Tema: Re: Kokie pliusai ar minusai?
Autorius: Sigitas
Data: 2015-10-19 15:52:59
On 2015-10-19 14:42, MRT wrote:
> Tiksliai.. galima antra "prikurke-In" pasidaryt sito akumo pajungimui
> vietoj tikrojo, o nuo standartines "prikurkes-Out" sita akuma kraut..
Dar kyla klausimėlių:
1.Tikriausiai reiktų statyti įkrovimo srovės ribotuvą 2A, nes rašo:
*Specific: *
- Battery capacity: 68800mAh.
- Input: 15V, 2A. - atrodo, kad generatoriaus įtampos 14.2V jis nebijo, 
tik srovė turi būti 2A...
2.Kaip išspręsti išėjimo atjungimą užvedus variklį, nes rašoma: "After 
successful ignition, remove the battery clip."
Tikriausiai gali gautis per didelė krovimo(gal) srovė per outputą... Gal 
galima kažkaip išrišti tai per kokį nors "super" diodą, ar kokią tai 
schemą, kuri gavusi 14V iš generatoriaus atjungtų išėjimą?
3.Įdomu koks to akumo savaiminio išsikrovimo greitis, ar atėjus po 
mėnesio į garažą(retai kada žiemą važiuoju ir plius dar nėra garaže 
~220...:( ).
Kažkada matavau automobilio "ramybės" srovę, tai kiek atsimenu buvo apie 
30mA, vadinasi per parą "nutekės" apie 0,72 ampervalandės. Tai po 
mėnesio talpa kristų maždaug per pusę - gal dar užsivestų...?