Tema: Re: KiCAD
Autorius: Gediminas
Data: 2015-11-02 17:21:16
Is tu visu nemokamu galbut KiCad ir geriausias. Bet tas geriausias labai
su salygom. Nes po normaliu CADu jie labiau i Paint'a panasus.

KiCad kaip ir galima su 3D objektais dirbti, bet jei reiks uzsinesti
kazkoki korpusa, tai ji reiks specialiai apdirbt-nusipiest pradziai
WRL2.0 formate. Kitaip tariant teks ismokt paisyt ir 3D, nes paprastu
konverteriu is populiariu formatu nera. Buvau labai laimingas kai
klientui nereikejo 3D plokstes vaizdo KiCade.

O siaip nieko softas. Takus koreguot - vargo vakariene, bet moka BOMa
sugeneruot. Turi online-DRC, ko erelis lyg ir neturi.