Tema: Re: Sventiniai pasvarstymai
Autorius: locked
Data: 2016-11-02 01:23:15
apie koki modeli mastai?

bendrai paemus tai galiu pasakyt, jei kisene leidzia ir daug dirbi tai imk
net nemastes. parodymu greitis ir visa kita.. buve atrodys kaip blogas
sapnas.
autorange.. as senai neisivaizduoju darbo be sito, o tai baksnoji nezinoma
schema, ir pastoviai braskint ta perjungikli kiekvienam taske.. yra ir ne
fluke su greitai veikianciu autorange (pvz koks nors UNI-T UT61E), bet toli
grazu ne dauguma.
net tas pats pypsiukas pas fluke teisingesnis, greitas, su minimalaus
pyptelejimo trigeriu, niekada nepraklausysi net trumpiausio sukontacinimo,
gali ramiausiai per puse sekundes "pragroti" per visus RAM lizdo
kontaktelius nebijodamas kad praleidai pyptelejima. ir kiti is pirmo
zvilgsnio smulkus skirtumai kuriu viena karta paragavus nesinori grizt, nes
jie is tikro ir yra visa esme.

siaip pazvejok Fluke 175, 177, 179 ebayjuj

http://www.ebay.com/itm/Fluke-179-True-RMS-Multimeter-/282240023948?hash=item41b6d0fd8c:g:7Y8AAOSwal5YF6M7

sita imciau jei netycia galvoji apie koki Fluke 115 is pardos.

atskiras on/off mygtukas? hm, neprireiks, apie viska pagalvota. galima arba
ijungti rezime nostandby, arba pazadinti tiesiog vieno mygtuko paspaudimu
(be rankeneles sukiojimo). tad kam tas on/off mygtukas?