Lygiahreciai sujungus, jei pakrovejas konservatyvus visiskai dzin, duda abiem po 14-15V ir tiek, nu ilgiau krausis mazesne srove, kas i sveikata jiems turint laiko, kai nuosekliai sujungta, ne kas jei jie nors kiek skirtingi ar nors kiek skirtingai ikrauti. Tik, niuansas su pakrovimo uzbaigimu, jei vienas sedes o pakrovejas ismanus duoda koki 17v, ir laukia kol srove sumazes, o kitas pasikrove negerai, nestabdant krovimui, kai akumas pilnai pasikrauna, jis staiga pradeda kaisti, reik stebet kad nevirsytu, jei gerai pamenu 60 laipsniu, tai svarbiausia. kitas pozymis, stebet kurios sekcijos burbuliuoja, ziuret kad neuzvirtu ir neisbegtu. Nemegstu ismaniu pakroveju automobiliui, su jais gerai kai gerai, tik biski kas nestandartinio prasideda cirkai. -- bmw e39/ 525d "Evaldas" <nera@mailo.lt> Wrote in message: > Su salyga jei abu akumuliatoriai bus vienodai iskrauti tai kaip ir OK. Ner visai pagal teorija, bet OK. > > "niekas" <belekoks@belekur.lt> wrote in message news:o01v78$hif$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> isigijau auto su dviem akumais.. >> Akumai 2x74Ah sujungti lygiagre?iai.. >> >> Na ?od?iu japonu i?myslas- matoras nemenkas dyzelius, tai kad be >> problem? ?iem? u?sikurtum.. >> >> Kadangi auto bus eksploatuojama ne per da?nai, tai ai?ku prireiks kada >> ir akumus pasikrauti :) >> Pasistojo toks klausimas- o galiu a? be ka?koki? pas?kmi? esant reikalui >> tuos akumus taip pat lygiagre?iai vienu metu su krovikliu ?krovin?ti? >> >> Nes jei po vien?- tai eina sau kaip ilgai :) >> >> A?i? > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/