Nu trumpai ir paprastai istorija būtų tokia: Vartotojas sprendžia problemą X. Jis užduoda klausimą Y, kuris jo manymu padės išspręsti X. Jam atsako detaliai kaip išspręsti Y. Klausėjas bando vadovautis sprendimu Y, kuris realiai nepadeda problemai X. Klausėjas būna piktas, kad atsakinėtojai nieko nesupranta. Su tuo dažnai susiduriama kai į klientų aptarnavimą skambina vartotojai ir klausia kaip kažką padaryti, vietoj to, kad tiesiog apibūdintu realią problemą. Va todėl newsuose ir yra gerai, kai atsakinėtojai iškart užbėga už akių ir bando spręst problemą X, o ne atsakinėt į klausimą Y. On 2018.04.27 20:40, Remontas wrote: >> Dažniausiai gaunas X-Y problema :) Jei angliškai skaitai: >> https://en.wikipedia.org/wiki/XY_problem > > > As per senas mokytis anglu... > skaitau tik "vokrug da okolo" su Translate pagalba... > >