Jei labai nori, galim. Bet kas link aparatūros, tai nelabai matau prasmės, nes net ir premiumuose (ar "premiumuose") galvos funkcionalumas priklauso visų pirma nuo varnelių kiekio perkant ir net ir labiausiai pradvynutose versijose, kalbant apie 10 metų senumo aparatus, jis niekaip netraukia iki androidinio aparato (primenu - kalbu apie funkcionalumą). Hondoje viskas tas pats, grubiai tariant egzistavo 3 audio įrengimo lygiai, pas mane buvo pats paprasčiausias. Aftermarketinius aparatus daro ne tik kitaicai, bet ir žinomos bei gerbiamos firmos ir matyt ne veltui, nes net ir pas tavo numylėtus eilinius vokiškus premiumus teigt, kad aparatūra yra tokio lygio, kad tobulint jau nėra ką, yra gerokai per drąsu. Taip įrangos galimybės ir kokybė be abejo skiriasi grabely už 20, už 50 ir už 100kEur, bet tobulumui ribų nėra :-) Ir čia tik apie galvas. O dar prisideda stiprintuvai, kolonėlės, akustinis mašinos paruošimas, derinimas - jei garsui keliami aukštesni nei vidutiniai reikalavimai, tai prie ko prisipist galima rast ir visokiuose Maybachuose, jau nešnekant apie eilines "normalias" mašinas. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ P.S. Tavo savimeilės paglostymui :-) - taip, Hondoj garsas buvo ypatingai šūdinas, galiu paplot Hondos inžinieriam už tai, ką jie išspaudė iš tų liūdnų dinamikų parodijų, bet visgi galutinis rezultatas buvo xujovesnis net už Corollos su bazine audio komplektacija. Po vibro-garso izoliacijos ir dinamikų pakeitimų situacija kardinaliai pagerėjo, kol kas pasidžiaugsiu rezultatu, o paskui žiūrėsim kuo viskas pasibaigs ir kur mane dar užneš :-) On 2018-05-22 09:26, Dainiushas wrote: > o, grįžtam prie senos temos. normalioj mašinoj viskas jau būna normaliai > ir nereikia jokių kitaiskų androidinų grabų :D