Visa esme skirtinguose matavimo principuose. Tavo prietaisas yra logometrines sistemos, jis turi dvi rites ir jam nesvarbu borto itampos pokyciai. O siuolaikiniuose auto buna paprastas ampermetras ir matavimo schema maitinama per 10V stabiliazatoriu (LM7810) Bandyziau zaisti keisdamas maitinimo itampa, neisivaizduoju kas is to gausis, bet kai bandai tai kas nors gaunasi :) -- "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message news:h0t9l8$amq$1@trimpas.omnitel.net... > Turiu cia toki kuro rodikli :) is zigulio, uzrasyta Benzyn. O vat plude su > na pavadinkim tas varzas ir smaukikli per jas sensorium, yra VDO. Ir > nesusikalba jie katu. Min reikme pludeje yra mazdaug apie 50 % dacike. Max > reiksme pludeje sutampa su max dacike, nu bet cia jau priklauso nuo > paduodamos itampos, nes sensoriaus varza tuo metu yra 0. Max varza 88 ohm. > Tai va... mastau kaip cia sutakyt abi dalis kad veiktu per pilna skale. Su > sensorium kazi ar kas gausis, mastau gal galima kazka primastyrit su > rodikliu. Ten vidui turbut stovi ampermetras ar voltmetras ? O situ dalyku > skale kazkaip galima reguliuot, praplesti. Gal kas daret panasu sposa ir > galetumet paporint ?