tai su ličiu šaltinio įtampa ten jau mažiausia problema bus :). On 3/28/2019 12:09 AM, MRT wrote: >> pradedam tai nuo to, kad reikia ~54V įtampos, kad laikyt tuos akumus >> pakrautus. Jei kraut ūmiai tai ir daugiau. > > na jei likt prie svino, tai taip.. > bet liciu gal galima priderint prie 48VDC krovimo? > (issigooglina variantai su 1*12V 2*12V ar 4*12V serveriniu psu, > ten dar zeme izoliuot reik, jei 24V/48V daryt is 2/4vnt) > > https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?1292514-How-to-convert-Server-Power-Supplies > > > nors jei 48V ir 5-20A, tai klausimas kiek laiko > siurbs ir kiek kWh bagazinej reiks veziuotis iki kito krovimo. > > ir jei krovimas aktualus ir nuo auto generatoriaus, tai gal > kazka 12V akumu iseitu sukontruot, o uz jo statyt 12V->48V irangai.. > > tarkim toks gausiai ne i tema? > > https://www.meanwelldirect.co.uk/products/1000w-48vdc-input-single-output-dc-dc-converter/1008w-19-72v-input-48v-21a-output-dc-dc-converter/ > > > gal taip geriau nei pacioj auto daryt 230V ir kaut su tuo 230AC->48+ ? > >> On 3/26/2019 12:05 PM, MRT wrote: >>>> Sveiki, Koks butu approved ~230V -> 48VDC kroviklis? <..> o gal tuo >>>> paciu 48VDC krovikliu pries tai su kokiu inverteriu pasidarius >>>> ~230V? :) nes neisguglinu kazkokio pritaikyto protingo daikto.. >>> >>> gal is servu 48VDC maitblokiai i tema?.. pvz.: >>> https://www.ebay.com/itm/48V-20A-1000W-Switch-Power-Supply-Driver-Display-Switching-Power-Supply/303096358983 >>> >> >