Levai kam kurti kazka kas seniai israsta ir veikia. Nereikia man garaze Hi-Tech ne tam tai skirta. uztat ir dirba rusiski paprastuciai pakrovejai iki siol. Diodas yra diodas nesvarbu kur jis galimtas ir jo Vdrop visada bus vienodas. nenori det ant radiatoriaus de Shottky diodus nebus kaitimo bedos. Kais kazkas kitka. Nes normaliam auto akumo pakrovejui reikia, kad max srove butu nuo 6 iki 10A. Kraut su 1-2 A parkrovejais procedura labiau ka kitka is o raides primena, nei krovima :) "Levas" <bla@sss.com> wrote in message news:gm28n1$egu$1@trimpas.omnitel.net... > Baikit idealizuoti rusiskus sprendimus. Vietoje to, kad krustis su detalem > kuriu parametrai plaukioja virs visu normu, vietoje to, kad konstruoti > prietaisus su beviltisku naudingumo koeficientu, vietoje to, kad reikia > prie paprasciausio prietaiso krustis tris dienas ir vistiek nesuprasti > kodel jis jau pradejo veikti, vietoje to, kad sumontuoti dvidesimt detaliu > kad pasiekti viena rezultata uztenka ilituoti VIENA mikroschema ir buti > garantuotam kad viskas veiks. Arba biski paieskojus advanced sprendimu > sukurti toki aparata, kuris 70 taisiais atrodytu kaip mokslines > fantastikos ismislas. > > Didzioji dalis rusisku pakroveju- didelis trafas, dideli diodai ant > didelio radiatoriaus (nes diodu Vdrop milziniskas), reguliuojantis > elementas koks nors priestvaninis tranzas (tiristorius) kuris kais kaip > prosas (Ar zinote, kad rusai nesugebejo sukurti galingo PNP tranzo? Del to > buvo didelis problemos su stipriaku gamyba, nes surasti identiska PNP ir > NPN pora buvo beviltiska ar net teoriskai neimanoma!) > O ar zinote, kad tarybu sajungoje nebuvo galima gauti greitu impulsiniu > tranzu (nekalbant apie mikroschemas) todel pas juos niekur beveik nebuvo > naudojama PWM ir kita impulsine technika- o jei buvo ir naudojama, ji buvo > tik problemu saltinis.