sita schema tai ribota krovimo srove (vienas rezistorius nustato max srove), kitas rezistorius- max itampa. Kai akumo itampa pasieka ta max itampa, mikroschema pereina i "green rezima" (tai jos fabrikinis navarotas) t.y. trumpam isijungia, pakrauna kondikus (ir akuma kiek) ir vel issijungia. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hq27oh$4bh$1@trimpas.omnitel.net... > "Dar yra “ciklinio" naudojimo įtampa 14.5-14.9V. Šito režimo nelabai > suprantu." > > čia kai naudojama kaip automobily, t.y. trumpai ir su didele iškrovimo > srove, o kraunama ne nuolat. > > > "Levas" <blas@sss.com> wrote in message > news:hq26t7$3ef$1@trimpas.omnitel.net... >> Kuri laika naudoju: >> http://www.vabolis.lt/2009/04/18/12v-akumuliatoriu-pakrovejas-mintys/ >> >> Bet cia ne pirkti, o pasidaryti. (Darosi is seno LCD monitoriaus >> maitblokio). >> Itampa nustaciau 13.8V. Tai puikiausiai pirscioja (persijungineja is >> "green mode" i normalu) ir palaikomai krauna. >> -- >> Bye, Levas >> -- >> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip >> "Vasaris" <none@none.none> wrote in message >> news:hq1hos$4g2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Gal yra kam tekę paskutiniu metu domėtis ir sėkmingai pirkti >>> korektiškai veikiantį (neperkraunantį ir nedakraunantį) 12V automobilinių >>> akumų impulsinį palaikomąjį (trickle charge) kroviklį? Reikia sprendimo, >>> kaip krauti autoso akumą, kuris ilgais periodais stovi nenaudojamas. >>> Nuiminėti gnybtų nesinori, nes po to nustatymai pabėga, atsibosta >>> rankioti po to. O nenuimant ir nedakraunant su įjungta signa 2-3 savaitės >>> ir tuščias. Pageidautina kad kroviklis būtų efektyvus kiek tik įmanoma. >>> >>> Dėkavoju. >