Tema: Re: Triodo lygegretus pajungimas.
Autorius: Contax
Data: 2010-05-04 09:03:25
Ir lempos, ir tranzai kiekvieni turi savų trūkumų ir privalumų. Tačiau kuo
toliau, tuo labiau atsiranda tranzų turinčių tokių pat teigiamų savybių kaip
lempos, taigi lempų pritaikymo sritis traukiasi kaip Šagrenės oda. Šiuo
metu, buitinėje technikoje lempos naudojamos daugiau dėl nostalgijos ir
dizaino. Prieš kokius 10 metų dar buvo prasmės jas naudot, dabar jau
abejoju, labai išskirtinais atvejais nebent.