akumo svoris-dviracio greicio neprides. Plius reiktu apgalvot, kur ta svori patalpint, nes tai keis dviracio stabiluma. Saunu, kad dar yra konstruojanciu. "eciffo" <bibs@jaho.lt> wrote in message news:htktrb$j88$1@trimpas.omnitel.net... > Va pats aparatas.Bandziau vaziuoti su maziuku akumu 7ah nuo motorolerio- > vaziavo gerai,bet trumpai :) Greicio nematavau,bet pedalais tiek tikrai > neimindavau :) > "eciffo" <bibs@jaho.lt> wrote in message > news:htkt7q$ip8$1@trimpas.omnitel.net... >> O maziukus VRLA paralelint nera problemu?Srove bus iki 60A-ar cia nebus su >> jais jokios bedos? >> Krauti viena automobilini itariu paprasciau nei kruva maziuku? >> Del skysto elektrolito tai kaip suprantu bedos iskiltu tik crasho atveju, > ar >> dar yra kazkas? >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >> news:htksqp$ii8$1@trimpas.omnitel.net... >> > "eciffo" <bibs@jaho.lt> wrote in message >> news:htkpam$gns$1@trimpas.omnitel.net... >> > suprantu kad SLA ilgai negyvens,bet licio uz 2k neiperku, tad > pasirinkimas >> is: 55ah masininis uz 110lt arba ups'inius 7ah 8vnt =240lt.Klausimas > butent >> del siu dvieju tipu. >> > >> > O šito jau nežinu, teoriškai VRLA akumai labiau toleruoja gilius >> iškrovimus negu starteriniai, tačiau nemanau, kad tiek geriau kiek yra >> brangesni. Kita vertus skysto elektrolito akumuliatorius tampytis dviračiu >> nu i nx. >> >> > > >