Yra ten tokiu kaip ir su ipurskimais ir tt bet visumoj sudas ir tiek apart galios ir mases santykio. Kuro sanaudos nesveikos (nereik noreti is tokiu kubaturu tiek arkliu isprasyti) ekologija isvis pamirstam, jautrumas aptarnavimui ( nors zinau keleta varikliu kurie skendo po tris keturis kartus ir vis dar sukasi), triuksmas ir tt. Vien zodziu neveltui norgai nuo siu metu pradzios naujais prekiauja tik keturktakciais. taodel ir tenka kariauti su sita lupena. Ir tobulinti kad nereiktu antra karta iskelus rankas vidury fjordo sauktis pagalbos. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> skrev i melding news:i115oh$iif$1@trimpas.omnitel.net... > bbž, vis išlenda bandymai reinkarnuot 2T, naudojant gudrias variklio > valdymo sistemas ir katulius ir tipo visai neblogai gaunasi. Aišku, 100AG > monstrų gal ir nebegamins..... > > "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i114o3$hac$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:i108kv$uvs$1@trimpas.omnitel.net... >>>o ką? Buvo toks tvaris ~100AG, 50Ltr dviems valandoms užtekdavo tik >>>smarkiai >>> taupant :) >> >> >> nieko nieko, viskas OK. tik pagal parasyma kad tepalo debitas mazas, >> susidariau ishpudi kad ten turetu buti max 10 AG. >> >> o cia, pasirodo oldskulas kaip reikiant. >> nunai ishvis tik 4T gamyba tesiama. 2T risami del ekologijos >