dekui, bandysiu pasieskoti kazko panasaus. "Levas" <bla@sss.com> wrote in message news:gnv65d$gvn$1@trimpas.omnitel.net... > nebuvau istraukes viso mechanizmos- gedimas buvo kitoje vietoje. Kazkas > automobilio paneleje generavo PWM signala, apie 500...1000Hz dazniu. O > prie ventiliatoriaus, standartines reles korpuse buvo sumontuota > "elektronine" rele su mosfetu raktu, kuri "sustiprindavo" srove iki > tinkamos teketi per motora. Kadangi buvo sugedusi ta "elektronine" rele, > tai ja teko ir keisti. O autoelektrikas bande ikisti paprasta, mechanine > rele ir stebejosi, kodel tik max greicio padetyje isijungia rele, o visi > kita laika ta rele tik cypia. :) Teko pravesti trumpa PWM kursa. > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip > "Pro" <pro@pro.lt> wrote in message > news:gnv5j4$gf5$1@trimpas.omnitel.net... >> pats valdymas kazkaip peciuke/ventiliatoriuje imontuotas ar atskirai ? >> >> "Levas" <bla@sss.com> wrote in message >> news:gnv53s$fvg$1@trimpas.omnitel.net... >>> nea. Ten kintamas rezistorius+elektronika. Ir valdo gana galinga >>> ventiliatoriu. Viskas groja nuo 12V ir jau viskas padaryta. Manau >>> daugelis >>> naujesniu automobiliu taip padaryti. >>>