ji variklis vienfazis ir asinchroninis(kitaip nesu mates), tai normaliai reguliuoti-nepavyks, nes toks variklis labai nepritaikytas reguliuoti greiciui(nebent brangus, sudetingas reguliatorius su daznio keitikliu).. Kam reguliuoti-nelabai suprantu (na gal reikia)... Geriausia butu isjungineti kas tam tikra laika, jei yra tiklsas mazinti oro srauta arba taupyti elektra... "Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų pranešime:i4trle$nbi$1@trimpas.omnitel.net... > "kashkas" <kashkas@gmail.com> wrote in message > news:i4tqc6$l7b$1@trimpas.omnitel.net... >> abu tinka? >> apskritai kuo jie skiriasi? >> ir kodel praktiskai nera reguliuojamu ventialiatoriu fabrikiniu... kazko >> nezinau? > > Statyk varikliui skirtą, jei padarytas teisingai tai jis sacvo veikimu > skiriasi nuo apšvietimo reguliatoriaus, bet kadangi /spėju/ ties grafa > "gamintojas" vietoj "Suomija" reikia skaityti "Kinija" tai gali būti > visaip.