Tema: Re: Del auto reles
Autorius: Virgis
Data: 2009-03-05 12:22:59
Nera...

"Sashas" <sashas@centras.lt> wrote in message 
news:goo70o$g7d$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar kartais tarp 85 ir 86 kontaktu nera pajungto maziuko diodo. Jei taip 
> tada apkeisk reles valdymo pliusa ir minusa vietomis.
>
> "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
> news:gonrbf$r29$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na logika ne esme ar parinksiu NC ar NO  -cia atsirinksiu, bet beda, kad 
>> sign. minusas reles nejungineja:(
>>
>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
>> news:gonr59$qot$1@trimpas.omnitel.net...
>> a:)
>> na tai taip ir sakyk,
>> kad esant ijungtai signai bandant sukti starteri signa paduoda signala 
>> (-) kuris turi blokuoti (atjungti tuo momentu) starteri.
>> tada viskas ir atsistoja i savo vietas:)
>> "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
>> news:gonqs6$qch$1@trimpas.omnitel.net...
>> Cia tas variantas, kai rele suaktyvinama tik tam trumpam periodui kai 
>> jungiamas starteris. Kitaip butu , kai ir minejo pjezo - pastoviai 
>> sodintu.
>>
>>
>> Issiaiskinau dar viena keista dalyka: rele veikia varkingai i jos valdyma 
>> padavus itampa. Visa beda  - NEVEIKIA nuo SIGNALIZACIJOS (-)'-o. Pvz. 
>> signalizacijos (-) pakeitus korpuso (-)'-u viskas tvarkoje. Isvada, si K9 
>> FIVE T netinkama naudoti su sia rele:(  Beje voltazas is sign. teisingas. 
>> Teoriskai turetu buti ir 500mA.
>>
>> O Gintis teisus. As tiesiog bandau issiaikinti kame bedos, naudodamas 
>> starteri, bet galvojau jungti prie babinos.
>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
>> news:gonq3v$pav$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai kad sako kad signalke paduoda minusa uzvedimo metu?
>> nors pagal siuloma schema isetu taip kaip tu ir sakai- tuomet jei minusa 
>> paduoda tik blokavimo metu- reikia jungti pagal siuloma schema...
>> tada cia butu tas issigimes signalkes variantas, kuomet ijungta signa, 
>> blokavimo metu, visa laika laiko "pritraukta" rele ir sodina akuma...
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:gonp3e$oat$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai kad jungi ne taip kaip parodyta. Pagal schema naudojami NC kontaktai, 
>> o tu palieki ant NO.
>> Su tavo jungimu turi leist uzkurt tada, kai ijungta signalke
>>
>> "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
>> news:gom3dn$3ia$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dekui, bandysiu....
>>
>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
>> news:gom2n2$27i$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kazka prichimicinai, turi veikti (taip kaip pajungta)...
>>> tikrink ar ateina tas minusas is 
>>> kes..   ----------------------------------------- ateina.
>>> pabandyk minusa paduoti ne is signalkes bet tiesiai nuo 
>>> akumo. ---------------------padavus suveikia
>>> ir ar ismetus rele ir tiesiog sujungus tavo pertraukta laida veiks tas 
>>> starteris. ----------veiks
>>> ir ka reiskia nesuveikia? rele "suklaksi" ar 
>>> ne? ---------------------------------------nesuklaksi
>>> jei sudirba tada tikrini sudirbimo metu ar uzsidaro grandine tarp 30 ir 
>>> 87- gal rele kokia lieva, koks kitaicas i vidu kontaktines kaladeles 
>>> neikiso. ----- uzsidaro.
>>>
>>> zodziu nieko ten blatno tiesiog bandyk...
>>>
>>> "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
>>> news:golbcq$ldl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Dar - pridedu jungima.
>>>>
>>>>
>>>> "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message
>>>> news:gok13r$jg4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> > Sveiki,
>>>> >
>>>> > Noriu pajungti auto rele LD-12P prie signalizacijos motociklo 
>>>> > starterio
>>>> > blokavimui.
>>>> > I 85 ir 86 paduodu valdyma, starterio nutraukta kilpa pajungiu 87 ir 
>>>> > 30.
>>>> > Is
>>>> > signalizacijos iseina minusinis signalas valdymui (-12V ir nutraukta
>>>> > grandine aliarmo atveju). Rele kazkodel ijungus starteri nesuveikia 
>>>> > (siaip
>>>> > ji veikia tvarkingai, itampa iki jos daeina). Tiesa nuo starterio 
>>>> > mygtuko
>>>> > ateina ne 12.27V, kaip akume, o 11.70V.
>>>> > Klausimas - gal si rele motociklui netinka (pvz. 11,7V nepakanka 
>>>> > uzdaryti
>>>> > kontaktus)?
>>>> >
>>>> > Aciu
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>>>
>>>>
>>
>
>
>