Tema: Re: auto akumuliatoriaus krovimas ATX maitblokiu
Autorius: bastunas
Data: 2010-12-01 09:51:41
14,5V pasiekus elektrolitas pradeda intensyviai burbuliuoti. Tai signalas 
baigti krovima.
"dpi" <dpi@takas.www> wrote in message 
news:id4tii$of0$1@trimpas.omnitel.net...
> Galima. Minusas tik patogumas. As irgi panasiai kraunu, turiu impulsini 
> saltini, parenku 17V ir su LM350 reguliuoju itampa jau tiksliai, 
> stebedamas ampermetra. Pradedant nuo akumo itampos ir po truputi didinant 
> iki 14-15V. Kai pasieki maksimalia itampa, jau palieki kol srove nukris. 
> Del maks itampos irgi skirtingu teoriju yra, jei daznai krauni tai nevalia 
> perzengti maksimumo, bet retkarciais rekomenduojama palaikyti kelias 
> valandas truputi virsijant. Itampos maksimumas irgi truputi svyruoja nuo 
> akumo tipo, bet vidutiniskai apie 14,5V.
>
> O kaip is ATX pasidaryti iki 15V? Gal linka koki?
>
>
>
> "Vaidas" <a@b.lt> wrote in message 
> news:id4qlf$jtn$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>  paimu ATX maitblokį, padarau jame +12V įtampos reguliavimą (10-15V) ir
>> prijungiu prie išsikrovusio mašinos akumuliatoriaus - pradžioj įtampa
>> mažesnė, vėliau kiek padidinu. Srovę stebiu ampermetru, neviršiju 10A.
>> Ar teisinga taip daryti? Ar teisinga tik iš bėdos? Ar geriau tiesiog
>> nusipirkti normalų akumų pakrovėją? Akumas 120Ah, vidutinės ar net
>> žemesnės klasės.
>>
>> Vaidas