Tema: Re: Akumuliatoriu lygiagretus jungimas
Autorius: 4x4
Data: 2010-12-03 21:21:07
ne cia buna gamintoju triukas mazinant kroviklio galinguma

iprastiniame rezime kraunama  dvi grandines  (jei po 20 vnt nuosekliai) 
240 & 240  +(-"N" +)- o iskrovimo metu naudojama tik viena grandine  480 
   -

pridedu pvz.
"signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:idbfdv$hd5$1@trimpas.omnitel.net...
> Palauk palauk. Nebus taip, kad 3 linijos po viena kiekvienai fazei.
>
> Nes kazkaip pamascius tai negali but 2 akumu su identiskais parametrais 
> tai
> ir krausis nevienodai ir atidavines kruvi taip pat nevienodai.
>
>
> "4x4" <quattro@.meganet.lt> wrote in message
> news:idbess$gr0$1@trimpas.omnitel.net...
>> na trifaziuose upsuose bateriju buna pvz 120 vnt : 3 grandines + N -  po
>> 20 nuosekliai x 3 tokios lygiagreciai tad viskas yra imanoma
>>
>> aisku geriausia deti vienodus akumus tiekj jad butu vienodas gamintojas
>> tike kad butu vienodo amziaus.
>>
>>
>> "saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message
>> news:idbe9o$g96$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> lygiagrecia ijungt akumus, sakykim UPS'e norint gaut didesne bendra
>>>> talpa?
>>>
>>>   Jei nevienodi (skiriasi įtampa, vidaus varža), tada įkrovimo ir
>>> iškrovimo
>>> srovės skirsis. Kroviklį atitinkamai suderinus stipresnei srovei,
>>> didžioji
>>> jos dalis atiteks geresniam akumui, o kas per daug, tas negerai.
>>> Iškrovimo
>>> metu jis irgi bus kankinamas labiau. Išvada: geresnis akumas bus
>>> sudrožtas
>>> greičiau. Gal taip jų būklė ims ir susivienodins? Nežinau, pats
>>> nebandžiau.
>>>   Elektrokaruose jungia įvairiai, bet ten ir knisinio daug, kad kuo
>>> ilgiau
>>> laikytų. http://sdisle.com/battery/akkumulator_battery.html
>>>   Drąsiai jungčiau tik tada, jei abu nauji ir iš tos pačios partijos.
>>>
>>> -- 
>>>  saimhe
>>
>>
>
>