ne cia buna gamintoju triukas mazinant kroviklio galinguma iprastiniame rezime kraunama dvi grandines (jei po 20 vnt nuosekliai) 240 & 240 +(-"N" +)- o iskrovimo metu naudojama tik viena grandine 480 - pridedu pvz. "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:idbfdv$hd5$1@trimpas.omnitel.net... > Palauk palauk. Nebus taip, kad 3 linijos po viena kiekvienai fazei. > > Nes kazkaip pamascius tai negali but 2 akumu su identiskais parametrais > tai > ir krausis nevienodai ir atidavines kruvi taip pat nevienodai. > > > "4x4" <quattro@.meganet.lt> wrote in message > news:idbess$gr0$1@trimpas.omnitel.net... >> na trifaziuose upsuose bateriju buna pvz 120 vnt : 3 grandines + N - po >> 20 nuosekliai x 3 tokios lygiagreciai tad viskas yra imanoma >> >> aisku geriausia deti vienodus akumus tiekj jad butu vienodas gamintojas >> tike kad butu vienodo amziaus. >> >> >> "saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message >> news:idbe9o$g96$1@trimpas.omnitel.net... >>>> lygiagrecia ijungt akumus, sakykim UPS'e norint gaut didesne bendra >>>> talpa? >>> >>> Jei nevienodi (skiriasi įtampa, vidaus varža), tada įkrovimo ir >>> iškrovimo >>> srovės skirsis. Kroviklį atitinkamai suderinus stipresnei srovei, >>> didžioji >>> jos dalis atiteks geresniam akumui, o kas per daug, tas negerai. >>> Iškrovimo >>> metu jis irgi bus kankinamas labiau. Išvada: geresnis akumas bus >>> sudrožtas >>> greičiau. Gal taip jų būklė ims ir susivienodins? Nežinau, pats >>> nebandžiau. >>> Elektrokaruose jungia įvairiai, bet ten ir knisinio daug, kad kuo >>> ilgiau >>> laikytų. http://sdisle.com/battery/akkumulator_battery.html >>> Drąsiai jungčiau tik tada, jei abu nauji ir iš tos pačios partijos. >>> >>> -- >>> saimhe >> >> > >