Tema: Re: Elektros sanaudu matuoklis
Autorius: Ramaas
Data: 2010-12-09 13:41:41
normaliai matuoja tie pigus elektroniniai skaitikliai
o kad ik 5w nematuoja tai ka zudytis jau?
As viskas esu juo patikrines pagal gamyklos parasyma
ir prietaiso rodyma matavimas yra tikslus tik nepastovus
sokineja .Tikrinau kompus, akvariumo sanaudas, lempas ivairias
zodziu viska kas dauk ima elekros ir paklaida labai nedidele.
Gaila kad jo neina ilgiau savaites palikt ijungta .
R.

"Vai"  parašė naujienų news:ido40t$c7j$1@trimpas.omnitel.net...

netinka. Nusipirk deveta skaitikli, galesi tiksliai ismatuoti.