Tema: Re: elektros kokybe pamastymai
Autorius: svk
Data: 2010-12-14 15:39:52
Na ok, ok - įtampą. Sorry - kažkaip galva ne taip dirba šiandien.
RST merginos - operatorės, net jei aš ir sakydavau srovė, įtampa, ar
elektra - nieko nesakydavo ir nesijuokdavo, nes įtariu ir tiek
nesupranta. Jos registruodavo bėdą, po valandos kitos matydavaus RST
labiau nusimanančius betūpčiojančius apie transformatorinę. :)