Reles isikerta i generatoriaus grandine ir komutuoja rimtesnes sroves. Taip pat nezinau kaip reaguos generatorius i tas komutacijas. Bye, Levas "Miegapele" <svinas69eta@gmail.com> wrote in message news:ihooeq$ugb$1@trimpas.omnitel.net... >o tai ne paprasciau pastaryti pora reliu ir jei vienas krauna tai kita >atjungia. tik sujungti taip kad gneratorius turetu prioriteta > > > > > "Shadowed" wrote in message news:ihoiuq$m4p$1@trimpas.omnitel.net... > > nu dioda pastatyt ne problema :) reiks jauciu pasibandyt jei bus galimybe. > > > > "Levas" parašė naujienų news:ihn4nf$iks$1@trimpas.omnitel.net... > > mano diodai isimti is Nokia (rodos) batarkiu pajungimo. Matyt diodai > reikalingi, kad batarkes nekrautu darbinis maitblokis. As taip > isivaizduoju, > kad darbinis maitblokis gali duoti oj kiek daug amperu, tuo tarpu jei > pajungsi bloga ar tuscia akuma, gali gautis labai labai greitas krovimas. > Uztat ir stovi po dviguba dioda. Gal dar saugo, kad jei vienas maitblokis > kaput, kad netrumpintu kito. > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip > "Evaldas" <evaldas@takas.lt> wrote in message > news:ihn3f1$h6m$1@trimpas.omnitel.net... >> Esu krapšte keleta yzeliniu eneratoriu cia dar kai telekome dirbau. Ir po >> to biski teko. Ten palaikymo lygintuvai tiesiogiai prie akumuliatoriaus >> prijungti, kartu su generatoriumi be jokių diodu - smodu. Skirtumas gal >> tik tas, kad ten silpni blokeliai, iki 5-iu amperu. Bet impulsiniai. >> Vienas toks nusprogo, paskerdziau, nieko ten nera specialiaus - >> paprasciausiais flyback keitiklis. >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:ihmt63$9u5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Zodziu yra auto akumas. Ar bus kas nors blogo jei jis bus pajungtas prie >>> generatoriaus (nuo variklio) ir tuo paciu metu prie kito pakrovejo, >>> impulsinio (nuo el. tinklo). variantas kad vaziuojant reiks ilgo laido >>> netinka - cia stacionarus aparatas. Variklis su generatorium isijungia >>> tarkim random, o pakrovejas pastoviai pajungtas prie akumo. >>>