Tema: Re: Reikia oscioloskopo...
Autorius: Levas
Data: 2011-01-31 22:06:06
nu siaip, galibuti, kad 200MHz yra tik lipdukas ir firmware.... :) O patikrinti labai paprasta, tik reikia normalaus generatoriaus ir kito oscilografo, geresnio, galima ir analoginio. Suki dazni ir matai kai seda amplitude.
http://www.youtube.com/watch?v=BgHPYd-pvzo

Bekalbant apie firmware, mano 3-rd party kurejai sugalvojo:
added two new USTB ranges 500Sa/div and 1000Sa/div,

! wow? Pasirodo, kazkas sugalvojo taip stebeti kaip kraunasi akumai :)

--
Bye, Levas