o siaip kompetetinga nuomone tokia: Kazkur siame forume sitas jau buvo. Labai panasu, kad cia pirmoje dalyje - modeliukas. Tiksli tikros pilotazkes kopija. Filmuota stambiu zoomu is toliau. Tai duoda toki vizualini efekta. Sparno "numetimo" momentu galima itarti, kad tai mazo ploto ir svorio daiktas. Per mazai inercijos. Tupimo momentu nelabai itikinamas "ozys". Ten bent jau uodega ar uzpakalinis ratukas turejo nulekti. Ocia kaip pingpongo kamuoliukas. Po to kai modeliukas pasukamas i kaire, kad nesimatytu "nuluzusio" sparno, toliau baigiamas filmuoti tikras lektuvas. Tokie tad butu mano itarimai. Delo lovkosti ruk i nekokogo moshenstva. Buvusioje TSRS buvo daug panasiu ivykiu su JAK 50. Visi pilotai zuvo. Budavo tiesiog sutraiskomi kabinoje. Jei sis ivykis butu tikras tai sis rolikas butu istisai sukamas Youtube aviaciniu katasttrofu rinkinukuose ir visokiu Discovery laidose kaip kad ivykis su bomba numusiancia greta skridusi filmavimo naikintuva. O norintiems tiketi panasiais ivykiais siulau pasiziureti "dokumentini" filma "Karstos galvos". Va ten tai situaciju pamatysite. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:ikh092$pjo$1@trimpas.omnitel.net... > na tai jei varklis liaktuva islaiko tai gal ir ne feikas. aisku ir pilotas > ne su 20 val stazu > > "g..@home" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message > news:ikgtkt$lbi$1@trimpas.omnitel.net... >> na tai kad "feikas".. >> >> On 2011.02.28 21:28, Gintas wrote: >>> http://www.youtube.com/watch?v=vKG6E_0jQZM&NR=1&feature=fvwp >> > >