Mano atrodo rimtesnis budas butu toks: "Masininiu akumuliatoriu "Gydimas" -Situacija, kai akumuliatoriaus neimanoma ikrauti, matyt, yra susijusi su stipria ploksciu sulfatizacija. Egzistuoja keli desulfacijos budai, is ju pateiksime paprasciausia, ne karta isbandyta. Juolab kad jis nereikalauja jokiu imantriu medziagu. Pirmiausia toki akumuliatoriu keleta valandu reiketu krauti. Tada elektrolita ispilti ir akumuliatoriu 2-3 kartus isplauti distiliuotu vandeniu su soda: 1 litrui vandens reikia imti 25 gramus geriamosios sodos. Trecia karta uzpildzius, tirpala palikti akumuliatoriuje. Po triju valandu sodos tirpala ispilti ir ipilti 2-3 procentu valgomosios druskos (natrio chlorido) tirpalo. Po to viena valanda akumuliatoriu reiketu vel krauti. Po to druskos tirpalas ispilamas, du kartus akumuliatorius praplaunamas paprastu distiliuotu vandeniu ir vel uztaisomas sodos tirpalu, 1 litrui distiliuoto vandens imant 40 gramu sodos. Tada baterija kraunama visu kruviu. Po to tirpala ispilti, akumuliatoriu uzpildyti elektrolitu ir ji pakrauti taip, kaip reikalauja gamykla-gamintoja techniniame gaminio pase. Esme, kad leidziant srove per sodos ar druskos tirpala, ant katodo susidaro natrio sarmas, kuris labai lengvai istirpdo ant ploksciu esanti svino sulfata ir ji nusodina i akumuliatoriaus dugna. " "Evaldas" <evaldas@takas.lt> wrote in message news:ikpncc$d0d$1@trimpas.omnitel.net... > Nu taip, tik "biski" dazniau, 0,01 s starteris, 0,01 s generatorius. > Kazkaip ta srove tudy -siudy nukrapsto sulfata nuo ploksteliu. > Siaip tai nera naujiena, tik tokie dalykai pasimirsta iki eilines krizes. > Sovietu laikais visa laika buvo krize, tai ir burdavo su tais > akumuliatoriais. > > > "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:ikp7lf$v2j$1@trimpas.omnitel.net... >> ...tai cia kaip kad vazinetum su mashina trumapais atstumais: >> starteris -> 3min generatoriaus >