On 03/23/2011 03:01 PM, Dainiushas wrote: > iš karto dar klausimas - kaip spręsi celių balansavimą? tradiciskai - integruotas BMS. stebes celiu itampa pakrovimo metu ir shuntuos jas, kad neperkrautu. o vaziuojant taip pat stebes celes itampa kad nenukristu zemiau ribos ir isjungs varikli bent vienai celei issikrovus iki ribos. > > Apskritai, siūlyčiau plačiau pasidomėt Li akumų naudojimo subtilybėmis. > Bjaurus ten daiktas šiaip, dviratis gali netyčia reaktyvinis pasidaryt. > va todel apie LiPo net negalvoju. Lifepo4 nedega. krauti galima net iki 3C man rods. > > > On 03/23/2011 02:56 PM, CodeC wrote: >> On 03/23/2011 02:42 PM, Levas wrote: >>> AC/DC maitblokis ir Multifazinis step-down stabilizatorius. Tiesiai >>> kogero nelabai gautusi, arba komutacija gautusi labai jautri. >> >> na, trafu tai noreciau isvengti. jei gerai supratau, tai gaunasi per >> didelis iejimo/isejimo itampu santykis? gal tada geriau daryt dvieju >> pakopu dc-dc keitikli. 340 DC -> 100 DC fiksuota, ir poto jau 100 DC -> >> valdomas isejimas. >> >>> >>> >>