nu tai mazesnis greitis, tai reciau paduos i varikli maitinima, tai maziau ir kabelis apsikraus. cia manau panasiai kaip ir su tranzais, jeigu pulsiniu rezimu dirba, tai didesne srove laiko. "Levas 4" <bla@bla.com> wrote in message news:isqap5$e2v$1@trimpas.omnitel.net... >A prie ko cia dabar cia tas greitis? Ko niekas nekalba apie apkrova? Jei >tuscias variklis, ar suka kavamale? Tai puikiausiai tie kW prasisuks. O >startas ir taip tikriausiai bus uzprogramintas paletintas. > > > "AMB" <ghjhj@gfghfghhjdjg.lt> wrote in message > news:isoctl$ele$1@trimpas.omnitel.net... >> logiskai mastant tai tikrai galima sumazinti kabelio diametra, jeigu >> visada veiks ant 60-70proc greicio, bet nelogiskai mastant gali buti kad >> ir nagalima. >> >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >> news:isnu8j$u44$1@trimpas.omnitel.net... >>> "iksas" <nera@nebuvo.lt> wrote in message >>> news:isnspv$rpj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu kaip ir aisku, as cia su ta mintim - jeigu dirba variklis per daznio >>>> keitikli kokiu 60-70% greiciu, ar galima jam ir kabeli atitinkamai >>>> mazesni parinkti ;) >>> >>> Ne. >>> Yra kazkur internete Danfoss pdfai su DK teorija. Susirask pats. As >>> tingiu. >>> >> >> > >