kalbi apie "gesima/prigesima" kai starteris daug valgyti papraso? na tai sita dalis visiskai kaip ir aiski. pamaniau kad yra dar kazkokiu niuansu/slieku kodel negalima krauti 7.2 ah akumo pajungus tiesiai prie auto sistemos... p.s.- neperskaiciau normaliai pradinio klausimo - kad butent beda ir yra tame "gesime" :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j2dka8$arn$3@trimpas.omnitel.net... > nes tada turėsi tą patį ką turi dabar - nuo starterio užgesinėjančius > prietaisus :) > > On 08/16/2011 01:58 PM, pjezo wrote: >> gal naivus klausimas- bet kodel negalima jungti tiesiai be jokiu diodu? >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt <mailto:sanya@takas.lt>> wrote in message >> news:j2dhi3$7a2$1@trimpas.omnitel.net... >> Per diodą, bet ne bet kokį ir tuo labiau ne 1A, o Shottky ir bent >> jau 5A. >> "pacemaker" <nera@pasto.lt <mailto:nera@pasto.lt>> wrote in message >> news:j2dcb7$vge$1@trimpas.omnitel.net... >> > Sveiki. Turimas 12V 7.2Ah rezervinio maitinimo akumuliatoriukas >> (kaip >> > signalizacijose ar UPS'ose buna) automobilyje. Naudojamas per >> rele kaip >> > rezervinio maitinimo saltinis PC, nes vedant automobili nusminga >> kompas net >> > tiesiogiai prie automobilio akumo pajungus. Relyte permeta >> maitinima keliom >> > sekundem ant rezervinio ir viskas ok. Tik va kaip ji pakrauti >> (uzvestame) >> > automobilyje reikalui atsiradus?? As gi negaliu jungt jo tiesiai, >> reikalingi >> > kazkokie gaunamo amperazo apribojimai. Cia labai sudetinga >> schemute? Mielai >> > pats susilituociau tik pasifleruokit. >> > Is anksto dekingas uz patarimus. >> > >