siaip variklis kaista del auksciau paminetu priezasciu, bet dar gali kaisti nuo per dideles apkrovos "neveza"... Dar gali buti paprasciausiai vijos suvyniotos per plonu laidu.... "servisas" <mes@esame.cia> parašė naujienų pranešime:j2vfrg$u5f$1@trimpas.omnitel.net... > Sroves matavo musiskiai, sake nieko tenais kaip ir baisaus. Pati > ventiliatoriaus mechanika kaip ir tvarkinga :/ Del tu faziniu itampu- > salia variklis mazesnis sukas normaliai, tai kaip ir turetu but gerai :) > > > "Augis" <eugska@one.lt> wrote in message > news:j2ve2m$rm4$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2011.08.23 07:24, servisas wrote: >>> Gal ne visai electronics, taciau yra beda su kaistanciu elektros >>> varikliu. >>> Salia du varikliai, vienas 15 kW, tai viskas ok, o kitas 30 kW, tai tas >>> kaista, uzkaista, ir kartas nuo karto megsta sudegti. >>> Guoliai ok, paleidimas irgi lyg ok, paleidinejant kad nebutu smugio >>> permetamas is zvaigzdes i trikampi. >>> Kas gali but? Per didele/per maza apkrova? Kabelis kur nors pramustas, >>> ar >>> dar kokis biesas? >>> >>> >> Sroves matavai?Ventiliatorius ant asies tebera , mentes >> neisluzinejusios?Fazines itampos simetrines - kiek % skiriasi? > >