Nu kai kas ir ziuredamas i knyga mato spyga. Jei jums datasheetas = reklaminis bukletas, tai ka as zinau... Ir pats ne karta esu taises/sutaises ne vieno meistro diagnozuota kaip nepataisoma daikta, taip kad nereik cia kabint makaronu apie ipatingus remonto ritualus ir pasiruosimo kosminiam skrydziui proceduras. Visu pirma labai pravercia datasheetai, paskui dar neblogai butu bent panasios schemos (dazniausiai pastarasis dalykas mazai realus). Ir dar syki primenu, kad nereik cia burt apie pati blogiausia varianta (kontroleris su nenuskaitoma programa, nezinomoj plokstej). Kiek atveju del gedimo buna kaltas kontroleris/programa? Tikrai ne dazniausiai, o tik kartais. O tokius atvejus galima kaip ir mest lauk, jei nera galimybes gaut identiska plokste/irengini pasitikrinimui. Prisigalvojat nebutu problemu... P.S. su tokiu poziuriu ir masinos neapsimoka remontuot kad ir del susidevejusio sharnyro ar perdegusios lempos ar sugedusio langu pakeliklio, nes juk prie siuolaikiniu masinu kompu paprastai plikom rankom neprisijungsi, reik gero tos srities specialisto. O dar kol jis isstudijuos kaip veikia tos masinos kompo logika, kol asembleri isstudijuos. O studijuot asembleri tai butinai reikes, kiekvienas rimtas specialistas ta patvirtins... Tikrai tada pigiau bus nauja masina nusipirkt. > kaip tau kazkoks supyptas datasheetas pades kokio nors kontrolerio atveju? > nu suzinosi kurios kojos maitinimas ir panasiai, suzinosi jo architektura, > atminties kieki ir t.t. ir ka? kas jame irasyta ir ka jis turi daryti tai > vistiek nezinosi, todel ir nuspresti ar jis kazka daro ne taip/arba/ir ko > jam reikia kad isvis kazka darytu - negalesi. ir panasios taisykles > galioja ne tik mikrokontroleriams. > > datasheetai matai.. paskaicius automobilio charakteristikas juk > nepaaiskeja kaip rasti gedima