ten kiek pamenu nuosekliai jungdavosi. zvake kaitina ora (bent jau pas t16) ir jokio kuro padavimo nebuvo. realiai kiek bandyta geriau uz lietlempe po karteriu nieko nera. o po teisybei siulyciau ismesti ta orginalia zvake, ir i kolektoriu iriegti isukti 4, kad ir nuo golfo, zvakes. kaip ne kaip bent jau valdymas paprastesnis. bei galinguma gali keitalioti nuo aplinkos temperaturos. "Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in message news:j7ln2t$nfk$2@trimpas.omnitel.net... > aisku viena-trumpinti negalima... Jei uztrumpinsi, tai kiek supprantu ji > jungiama nuosekliai anai darbinei zvakei-sudeginsi ana... > ieskok vielos su atitinkama varza. Ja galima padaryti ir is plonu spirales > vielu, jas susukant ir padarant stora. > > > > "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> paraðë naujienø > praneðime:j7kc9j$kjg$1@trimpas.omnitel.net... >> Yra dyzelio 12 V pakaitinimo þvakë. Prietaisø skydelyje tipo >> indikatorius, pagamintas ið gabaliuko kokios tai vielos, ko gero, >> nichromo, po stikliniu gaubtu. Tas indikatorius sudegæs. >> Klausimas bûtø, kokia varþa tos vielos ir kas bûtø, jei jungt tiesiai >> paprasèiausiai uþtrumpinus tà indikatoriø. (kuris kainuoja apie 60 - 70 >> Lt). >> >> Pakaitinimo þvakës (ðaltos) varþa kaþkur apie 4 - 5 Omai. >> Ðiaip domina ar kas nors tai bandë praktiðkai, nes pusiau logiðkai >> svarstant nieko blogo neturëtø atsitikt. > >