Tema: Re: Del BLDS (ESC) kontroleriu
Autorius: Miegapele
Data: 2011-11-03 11:12:32
vadinasi turetu veikti. o kaip ten su tom itampom. nes maitinimas pas mane
nuo trifazes svarkes trafo. ten apie 36-40 voltu o amperu galiu kokiu 200
ispausti. deja tie pigus esc paprastai iki 18v ir is atsiliepimu nuo daugiau
ruksta. gal uztek tik valdymo tranzus pakeisti i tinkamus ar nemest pinigu
ir iskart ieskoti ko nors rimtesnio?