Mane taip per geografijos pamokas mokė... --- "servisas" wrote in message news:jcn96h$3vl$1@trimpas.omnitel.net... Na nebuciau toks tikras, atsiverciau vat viena is pirmuju pasitaikiusiu straipsniu... http://www.smelte.lt/lt/naujienos/msc_matilde_-_vienas_ilgiausiu_laivu_klaipedos_uoste 1436 konteineriai ble. I viena laiva. Turiu iproti paskaiciuoti traukiniu vagonus kai jie vaziuoja pro sali, kazkodel dazniausiai ju buna apie ~48, daugiausiai maciau gal kokius 64, o vienas vagonas= vienas konteineris. Tai jei vidurki imant 50 konteineriu traukiniui, tas vienas laiviukstis perveza tiek, kiek 28 traukiniai. Priedo, nei remontuoti begiu, nei iesmininkams alga moket :) Juolab, gelezinkelis kroviniu gabenimui nera brangiausias, jis brangiausias kaip keleivinis transportas, nes yra greiciausias nebaisiai ilgiems atstumams ir gan patogus > Kodėl Jūrų transportas pigiausias?- Dėl to, kad geležinkelio biurokratams > kol viską susimoki, tai ir gaunasi su ta didele trintim pigiau...