Aš kaiptik šią žiemą tuo ir užsiėmiau - forumų skaitymu apie variklius. Pradžiai tikrai norėjau elektrinio - nes tipo tylus, ekologiškas, patogu velkiaut, galima visokiuose ten draustiniuose plaukiot, kaip su irkline... Bet ties šita vieta visi jo pranašumai ir baigiasi. Normalus gelinis akumas - 1000lt. Variklis dar 500lt. Normalus įkroviklis 300lt. Už tiek jau išeina naudotas benzas, o nedaug dametus tai ir naujas, kad ir pats slabniausias, bet vistiek bus daugiau nei 5 kartus galingesnis už tą elektrinį, o ir gerokai lengvesnis (elektrinio atveju akumuliatorius ~30+kg). Žodžiu, kiek kas pirko elektrinių motorų, visi vėliau perėjo ant benzo, atvirkščiai nėr nei vieno. Nu nebent gyveni šalia draustinio ir būtent tik ten ir nori žvejot, daugiau niekur. Bet tai vėl - prie normalaus vėjo gali ir nebeparplaukt namo, apie upes iškart pamiršk - prieš srovę irgi nepaplauksi. Na ir pats plaukimo greitis tai vos ne toks pat kaip ir irklais smagiau mojuojant. Žodžiu, išvada būtų daugmaž tokia: ten, kur negali su benzu, pilnai pakanka irklų. O nori į Nemuną ar marias - be benzo nėr ko ten lyst. Jei vistik nuspręsi imt elektrinį, tai pats slabniausias minnkotos 30lbs tempia ~650kg, žodžiu daugiau nei per akis. Daugiau lbs greičio nepridės, tik juntamai greičiau sodins akumuliatorių, geriau investuot į akumą nei į variklį. Dėl brandų nieko nežinau, bet geriau patikrintą daiktą imt, t.y. minnkotą, bus mažiau siurprizų, o paskui ir lengviau parduosi, nei kokį noneimą. Beja, visi mano skaitinėjimai apie variklius baigėsi laivavedžio kursais ir 9.9 4T dvicilindrio paieškom ;] 2014.04.03 11:38, Pi. rašė: > nusprendziau isigyti varikli. elektrini! valtis 330 su kyliu. koks lbs > skaicius optimalus? akumas kiek Ah? kaip Haswing OSAPIAN? gal kas > naudojate? ar imt minnkota ir nesukt galvos? > visos nuomones, patirtys su el. varikliais idomios. > aciu >