Laba diena, Musu servisas nebeatlieka serviso Canon produkcijai. Prasau kreipkites i UAB „Orgsis“. Pagarbiai/Best regards, Aušra Rudytė Service Manager Assistant va tau ir pirmos blogos naujienos is acmes:)))) zinokit ir kitiems perduokit:} "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:gu8mev$tt2$1@trimpas.omnitel.net... > Siulau pabandyt acme - kol kas blogu atsiliepimu negirdejau, o geru - jau > 2 ;) > > P.S. Uzuojautos del objektyvo > > "lineb" <jaurusNOT@jahuuuu.kom> wrote in message > news:gu74ql$fja$1@trimpas.omnitel.net... >> buvo objektyvui , krito tiesiai an aspalto ko pasekoj ziojojasi plysys >> paklibenus ir autofokusas nebeveikiantis. liudesys gilus apemes. >> pakolkas kiek esu girdejes , tai su rimtesniais tvarkymais Lietuvoj daug >> nervu kainuoja ,kazkuris ten vienas is paukstininku siunte savo aparatura >> i vokietija ir kitiems siule taip padaryt , esu dilemoj ar bandyt acmej / >> sergitoj , siust i kazkur svecia sali , gal meckauskas taisytu ?.. >> butu idomu jei kas konkreciau pasidalintu patirtim , kaip toj vokietijoj >> , kuris cia servisas ,kaip apmokejimai ir pan >> vos nepamirsau subjekto objekto >> efs 10-22 >> > >