Problema - "mišrainės" efektas. Visi unikalūs sprendimai yra gerai, kada žmogus nori pamatyti, kas apskritai įmanoma padaryti. Tai katalogo paskirtis. Tačiau, jei jis renkasi standartinį gaminį, tada jam norisi pasilyginti kelis modelius daugmaž palyginame kontekste. "mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:h03u0f$bjr$1@trimpas.omnitel.net... >o ne geriau fotografuoti ne pacius veidrodzius, o jau atliktus sprendimus? > kiek suprantu tai viesose erdvese jau pakankamai turit, tai butu nuodeme > nepasinaudot esamais.. > ir interjerai bus realus ir i biudzeta tilpsit.. > > 2009.06.02 21:01, krx rašė: >> >> "Vytenis P." <pc.trinti.@edlonta.lt> wrote in message >> news:h02g06$1ks$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Truputi nesupratau vietos apie nuotraukas interjere. Veidrodziu rusiu >>>> kaip >>>> suprantu siulot ne 5, o desimt, simta,.... tai tiek ir interejeru turit >>>> ? ar >>>> tiek pavilijonu turetu sukonstruoti fotografas? >>>> >>> Iš kitos pusės ir tas pats veidrodis skirtingoje aplinkoje atrodys >>> skirtingai >>> (nors abiem atvejais gali atrodyt puikiai). Jei norima parodyt jo >>> priderinimo >>> galimybes, jam vienam reik ...iolikos interjerų. Žodžiu - darbo yra, tik >>> reik >>> užsiimt (už adekvatų atlygį) >> >> Tiek daryti neverta. Nes ne visada informacijos gausa = informacijos >> kokybei.