Tai žinau, čia tik pvz., kad nereikia vertini pagal išleidžiamą sumą ar apsirengimą ;). Galu gale, jei ir nenupirks, tai kitiems teigiamai papasakos. Mintis viena - vienodai gerbk ir priimk visus klientus. Kaip ten sakoma: "kak uknish tak i auknitsa" ar kaip ten ;) Praktiškai įsitikinta per 7 darbo metus ... "Žvilgsnis" <Zvilgsnis@-trinti-gmail.com> parašė naujienų news:hhfn5b$1s9$1@trimpas.omnitel.net... > Nerealu, nors norėtųsi abiem atvejais maks. gero aptarnavimo :) > > "Icetom" <kkk@kk.com> parašė naujienų > news:hhfmrp$1ef$1@trimpas.omnitel.net... >> Sumos visiškai ne prieko. Abu žmones turi vienodai priimti ir t.t.... >> Pvz., tas kur dabar už 10 Lt, vėliau kiekvienais metais po 10 k Lt per >> metus paliktų. O tas kur 10 k Lt, tai tik vieną kartą pirko ir daugiau >> nebegrįžo. Kaip tada? >