Vazinejau sausio men ir dabar su nuolatiniu, pakele kainas, dabar skaiciuoju, kad vel grisiu prie zuikiavimo. 110 litu = 7 baudos. Man mieliau remti paprasta liadi - kontrolierius, negu ju valdzia. -- "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gns8gp$ldu$1@trimpas.omnitel.net... > Keisk dieda. I motriska. > > Galiu pasakyti kodel uzkliuvo tavo samopalai. IMHO gal nekliutu, jei > zinociau apie tave daugiau. Kolkas zinau, kad taupai ant troleibuso > taloneliu. Atleisk, bet asociacijos ne tavo naudai. > > "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message > news:gns86l$l1h$1@trimpas.omnitel.net... >> Sirdis serganti, brudas visoks lengvai limpa prie jos. >> Vienas labai ismintingas diedas man sake pagrindine mano klaida, kuria >> as vis kartoju ir kartoju. Sake, kad reikia ne ieskoti argumentu savo >> pozicijai atstoveti, o gilintis, kodel pasnekovas butent tokias mintis >> desto ... Va jau pusmeti mokausi as pas ta dieda situ "prijomu". Kol kas >> rezultatai prasti :) >> >> -- >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message >> news:gns7oi$ket$1@trimpas.omnitel.net... >>> Neimk i shirdi. >>> >>> "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message >>> news:gns7a9$js1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Linai, atkreipkite demesi, kad tai yra klausimas specializuotoje >>>> konferencijoje, kuris visai nera susijes su stomatologija. Kadangi mano >>>> nikas ir nelaiku palikta signatura isdave, kad esu stomatologas, plius, >>>> noredamas patariantiems padeti man greiciau surasti patarima, kaip ir >>>> turejau isduoti, kur naudojamas toks prietaisas. >>>> As sunkiai suprantu, kodel pasnekovai, kurie mazai gaudosi temoje, >>>> bet tuo momentu labai nori kazka parasyt, paprastai randa viena-kita >>>> jiems suprantama sakini ar termina ir pradeda is jo isvedziot >>>> diskusijas, kurios, palaipsniui, uzgozia pagrindine temos autoriaus >>>> skelbta tema..? Matyt cia tokia zmogaus prigimtis :) >>>> >>>> -- >>>> >>>> "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message >>>> news:gnb4dn$ih8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>>> Nors to veikejo auksciau visiskai nepazistu (ir tikiuosi neteks >>>>>> susipazint - nemegstu pas stomatologus lankytis), bet nenoreciau but >>>>>> toks kategoriskas. kartais entuziazmas ir teigiama motyvacija sioj >>>>>> srity (o ir visose kitose, imho) nemaziau svarbu nei naujausios >>>>>> technologijos >>>>>> >>>>> >>>>> Tai niekas IMHO kolkas neabejoja FREDó kvalifikacija. Tik vat jo >>>>> pastangosa pginti kontoros garbe bent jau man ispudzio nedaro. Na ne >>>>> toks marketingas ir ne tokia argumentacija turi buti skirti odontolou >>>>> klientams. Bet tai jau ne jo problema. >>>> >>>> >>> >> >> >