Taip, teoriskai matytum kazka panasaus. Speju, kad geriausia rinktis Perceptual. Esu beveik isitikines, kad jie tikrai nenaudoja Relative Colorimetric su Black point compensation, nors gali naudoti tik Relative Colorimetric be BPC (maziau tiketina, nes gali tureti dideliu problemu su kai kuriais failais, o visu po viena turbut tikrai netikrina). Simulate Paper White realiai daug naudos greiciausiai neduos (nors sitai labai priklauso nuo pacio ziurimo failo, kartais jau turint atspauda ir isijungus tai, galima nuspresti, kad gal si opcija ir kazka gero priduoda :) )... -- Valdas Vilutis www.vvimone.lt Didelio formato nuotraukos ir giclée fotospauda ant ivairiu medziagu (C_TECH Volunteer) QQ wrote: > On 2010.01.08 12:23, Valdas Vilutis wrote: >> 1. Teoriskai - taip (tik nesupratau, ka reiskia tekstas >> skliausteliuose). Praktiskai tai nefiga neveikia. Ant blizgaus didelio >> gamuto fotopopieriaus dar dar galima ivardinti, kad rodys kazka panasaus >> i rezultata, bet su matiniais Art popieriais grybauja nerealiai. Bet cia >> as apie Photoshop CS, gal naujesnese versijose ka nors pataise... >> >> 2.-3. Teoriskai - taip. Siuo atveju jokio skirtumo, ar simuliuos kita >> monitoriu, ar koki spaudos rezultata. Idealaus sRGB nebuna, butinas >> tikslus esamo monitoriaus profilis. > > O, atsakė tas žmogus kuris slapčia ir tikėjaus kad atsakys :) > > Dabar prie klausimo esmės: tarkim, iš būsimo foto knygos gamintojo > parsisiunčiau profilį popieriaus ant kurio jie spausdins. Tarkim, žiūriu > per profiliuotą monitorių. Kaip suprantu, bet teoriškai apytikrį > galutinį rezultatą galėčiau pamatyti per PS'o softproofą. Bet kokius > parametrus rinktis? Perceptual, relative colorimetric? Blank point > compensation? Simulate paper white? > > Ačiū :)