Tai vat kad negarantinis mano.. O perspektyva puse vasaros laukt nevilioja:/ monopolija blyn.. > Man irgi uztempe ten pora savaiciu, bet paklausus email'u labai graziai > atrase ir atsake konkreciai kokioje situacijoje garantinis remontas... > > On 2010.07.07 13:42, yumda wrote: > > Taigi.. pridaviau remontui daikta pries menesi. Priimant sake kad po dvieju savaiciu bus.. > > Kol kas jokiu ziniu, o pabandes skambinti ir paklausti del tiketino termino buvau vos ne pasiustas (net nepasidomejus konkreciai del kurio remontuojamo daikto skambinu). Atsakymas buvo: kai suremontuotas bus, informuosim. Ir tas pats kartojama i bet koki kita klausima vis labiau pakeltu tonu.. > > Bankrutuoja gal jie? Atlyginimu nemoka ir darbuotojai pikti ant viso pasaulio? > > P.s. Skambinau ne i serviso numeri, nes servisas ragelio nekele visai...