Tema: Re: Q: ka laikote ekspozicija?
Autorius: AS
Data: 2010-11-15 15:08:29
"obliarka" <ok@ok.ok> wrote in message
news:ibra59$9ej$1@trimpas.omnitel.net...
> tai vat sitas man itikinamiausias, jauciu taip ir paliksiu. Tik tiek, kad
> kituose saltiniuose pvz yra exposure triangle, ten jau visi trys laikomi
> exposure.

IMHO cia jau siuolaikinis kompiuterastinio amziaus produktas tuo paciu
pavadinimu. Tie, kas dar pamena juosteles, turetu prisiminti, kad budavo
sakoma daugmaz "kaip manai, sitoj situacijoj 45 jautrumo juostai kokios
ekspozicijos reiketu?". Beje, itraukiant i visa reikala ISO, tektu dar
butinai itraukti ir apsviestumo faktoriu, nes jis yra toks kaip ir antras
nezinimasis dvieju nezinomuju lygtyje :-)