Nesuprantu, kur čia randat vietos tokiems svarstymams. Garantiją suteikia GAMINTOJAS, ne Sergita ir ne kažkokia kita vietinės reikšmės kontorėlė. Taip kad GAMINTOJAS ir įsipareigoja, kad jo autorizuotas servisas tuo laikotarpiu atliks remontą, nepriklausomai nuo to, didmenininkas, mažmenininkas ar kas ten bankrutuos. Jei žmogus atneša daiktą su tvarkingai užpildytu garantiniu talonu ir įsigijimą toje rinkoje įrodančiais dokumentais, servisas neturi teisės išsidirbinėt. "Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> parašė naujienų news:golqae$hdu$1@trimpas.omnitel.net... > -FUX- [darbe] wrote: >> na gali pats nesti i servisa, as taip ir dariau. Pirkau fotolitoj, nesiau >> i sergita >> > > O ar nėra tokio varianto, kad jie gali tavę pasiųst toli toli? Ar nėra > taip, kad tuo turi rūpintis pardavėjas, o jam bankrutavus tuo rūpinasi > atstovas tik geros valios vedinas ?