beje, AG servisas yra tik surinkimo punktas, jie siuncia remontui toliau svedams. Taip kad ir LT pirkto niekas cia netaisys, sius svedams, ir tas uztruks. "obliarka" <ok@ok.ok> wrote in message news:iogtcu$95c$1@trimpas.omnitel.net... >o ka reiskia "normaliai"? Nebent del pristatymo i/is AG servisa, jei pirksi >parduotuvej Lietuvoj, savo mieste, tai galesi nunesti atgal i ta >parduotuve, ir ju rupestis bus nusiusti i AG servisa ir is jo sugrazinti. >Visa kita, kad iranga genda, ir kad remontas uztrunka tai jau "normal >operation" kaip sakant, nepriklausomai nuo to, kur pirktas nikono daiktas. > > "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message > news:iogonn$154$1@trimpas.omnitel.net... >> 2011-04-18 09:40, obliarka rase: >>> normaliai su garantija. Pirkau SB-900 olanduose, po poros savaiciu >>> sugedo. >>> Siunciau i AG service, sutaise, problemu nebuvo, per ~2.5 savaites >>> suvaiksciojo. Beje, AGservice is ranku priima tik Vilniuje, bet galima >>> jiems >>> nusiust per kurjeri, o atgal siuncia taip pat per kurjeri, bet gavejas >>> gali >>> buti tik juridinis asmuo - as siunciausi i darboviete. >> >> Na, tai i "normaliai" visiskai nepanasu... >> >> -- >> Edvinas > >