Tema: Re: veidrodis naujokui
Autorius: lllll
Data: 2012-01-02 10:26:51
Turiu Pentax, bet antrą kartą nežinau ar imčiau, dėl riboto man patinkančių
objektyvų pasirinkimo (pvz., 50-ukas su AF yra tik FF, vadinasi, 80mm. Tada
jau žiūri į 40mm, bet čia su F2,8. Macro pigesnis tik 90mm Tamronas, kai
kitiems yra vėl didesnis pasirinkimas). Aišku, yra ir pliusų, pvz.,
stabilizacija kūnelyje, arba atsparumas drėgmei, bet vėl, tam reikia ir
atitinkamų objektyvų, kurie jau nebėra pigūs.

lllll

"Andrius"  wrote in message news:jdroi5$hff$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip esu uz Nikon, bet ne uz sita, nes cia pas ji daugiau minusu kaip
naujokui (svoris, compact flash, 2004m..) nei pliusu
http://snapsort.com/compare/Nikon_D2X-vs-Pentax_K-r/specs