Sveiki, Taigi baigėsi mano istorija su neišsitrinančia kortele. Gamintojas pakeitė nauja (kątik gavau voką su pilna "retail" pakuote). Procedūra gan paprasta: - parašiau į suportą (pridėjau skanuotą pirkimo sąskaitą), - patarė suformatuoti, - atrašiau kad nepavyksta, - paprašė surašyti visus užrašus nuo kortelės, - surašiau, - atrašė kad mielai pakeis nauja, paprašė atsiųsti tik kortelę (be pakuotės, adapterio, t.t.) į jų serviso centrą Čekijoje, - išsiunčiau paprasčiausiu voku, - po poros savaičių gavau patvirtinimą kad gavo, apžiūrėjo, išsiunčia naują. Procedūra užtruko ±5 savaites - pirmą laišką jiems parašiau gegužės 3 d. Tiesa, kelias dienas "užtempiau" pats nes neprisiruošiau išsiųsti senosios kortelės. Įspūdžiai apie Sandisko pagalbą liko teigiami. Vidas On 5/4/13 8:50 PM, AS wrote: > "Vidas" <spook@takas.lt> wrote in message > news:km0ttu$a9o$1@trimpas.omnitel.net... >> Nepadejo ir sis softas, nei MAC system utilitas ("saugaus" >> trynimo/formatavimo). Panasu kad bus kortele kazkaip sugedusi. >> Parasiau SanDisk'o supportui - paziuresiu ka jie pasiulys. > > Parasyk kaip baigsis. Kiek pamenu, jie (beveik) visom kortelem duoda > Lifetime garantija.