Tema: Re: Daiktu fotkinimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-12-10 10:40:04
Neturiu po ranka nuotraukos. Du blicai iš šono nukreipti į lubas. Jei taip
fotkinti tai labai išdega šonai, blogai sklaidosi šviesa. Tam reikalui iš
šono tarp blykstės ir objekto dedu baltą vatmaną, kad šviesa atsispindėjusi
nuo lubų, o toliau nuo popieriaus pašviestų objekto šonus. Bet taip blogai
pasišviečia priekis. Todėl fotografuodmas rankose laikau baltą vatmano lapą
prieš objektą (kampu) (panašiai kaip filmavimo metu pašviečiamas žmogaus
veidas), bet taip, kad neuždengti pačio objekto. Aišku turint softboksą būtų
puiku, bet tam reikia teisingos šviesos kurios neturiu, o blykstės man duoda
gerą baltą šviesą.