:) geras tavo review, bet esme, kad geriausios NFS dalys buvo porsche ir pati pirma dalis, nu dar vilkdavo high stakes, toliau jau meslo gabalai "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:h8rrg2$s0h$1@trimpas.omnitel.net... > na EA eilini kart persistenge, gavosi nei race simuliatorius nei arkada, > hibridas kuris tarp hibridu nevykes, neteko NFS savo draivo, viso smagumo > neshantis kiek masina eina ir skinant stulpus, liko tik kankyne bandant > suvaldyti idiotiskai besivaldancias masinas kurios net lygiu asfaltu > sveikos vaziuodamos bbz ko purtosi, shokineja lyg galiniai amortikai butu > mire ir kankyne bandant aplenkt priesininkus, NFS Pro Street jau gavosi > geresnis arkadinis-race simuliatorius (ar kaip cia pavadint), dar yra > tokia bjaurastis kuri kuo toliau tuo daugiau geimu apsireiskia, madingasis > ekrano purtymasis t.y. jei ivaziuoji nors biskuti i kelkrasti ar ant > letejimo juostos uzvarai pradeda visas ekranas i sonus makaluotis su > visais virtualiais back mirror, top listu, spidometrais ir t.t. pati ir > masina aisku ir i viska reaguoja bet kokio bb (vaziuojiu dazniau 3rd view) > man tas ekranas turi purtytis i sonus, tegu masina reaguoja i kelio > nelygumus kaip jai priklauso ar kurejai sugalvoje, tas fyceras labai > nervina ir blasko is tikro, liko aisku masinu tiuningas abeju rusiu bei > draiverio RPG niekam nenaudinga sistema, bet neliko NFS dvasios, padarei > pora klaideliu nedideliu gali uzsimerkes iskart spaust restart, > priesininkai tai nagli kaip visada isliko megsta ne po dielu bakstelt i > sona ir kitaip kiaulint ant kelio, nepades jums nei visokios pagalbos > stabdant/gazuojant vairuojant, kliudys tik dar labiau vaziuot taip kaip > norisi > norit race/arkados geriau zaiskit Toca 3, ten aisku ir teks ismokt stabdyt > pries posukius bei pastudijuot trajektorijas bei protingai vaziuot ir > taikytis prie ivairiu vaziavimo stiliu bet ten nors valdymas jauciasi kad > yra PAKLUSNUS