Jūs geriau apie xbox flashinimo perspektyvas pašnekėkit. O tai užsiciklinot ne apie tai, apie ką reikia :D "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hj4gdk$d22$1@trimpas.omnitel.net... > > "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message > news:hj4g61$cjv$1@trimpas.omnitel.net... >> >"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message >> >news:hj4f72$au7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nei kiek, nes pakabai nieko neatsitinka (su salyga kad saugos zona - >>> asfaltas arba nedidelis kiekis kietesnio zvyro ar pan.) >> >> Na aš trasų atmintinai nemoku, tai tu man pasakyk: kiek procentaliai >> (skaičiuojant per populiariausių trasų posūkius) yra tokių vietų, kur >> gali minti ant dugno ir yra saugos zonos ir ne bet kokios, o asfalto ar >> kieto žvyro dangos (ir ne banguoto o lygaus) ir ne bet kokio ilgio, o >> tokio kad ant jų visiškai sustabdytum (skirtų ne smūgiui į aptvarus >> sušvelninti) lekiant ant dugno? :) > > Pilna pasaulyje ir kuo toliau tuo daugiau. Dabar praktiskai visos F1 > trasos (na didzioji dauguma) ta turi. > > Ir o bet taciau tokiose saugos zonose ne "visiskai sustoti iki nulio" > reikia, bet tiesiog isvaziuoji didesniu lanku ir poto vel gryzti i trasa. > Tu juk nekalbi kaip arkade noob reiseris kuris net nestabdes bandytu > atlekti i saugos zona?? :))) > > Stabdai kaip visada, tik jeigu per placiai isvaziuoji ir net neitelpti i > trasa, tai graziai - placiai isvaziuoji i saugos zona ir viskas. Sitoje > fuji trasoje irgi dabar geros saugos zonos padarytos. > > Na bet kaip matau cia eilini syki dabar vyksta "as nieko nezinau bet > klausiu bandydamas prisipisti" stiliukas, tai jau kaip ir nebeidomu gal? > :) Siulau dalinai i tema paskaityti apie sita zmogu: > > http://www.gtplanet.net/tag/lucas-ordonez/ > > Bus geriau negu bet kokie diskovery animal channel testai ;) >