Tema: Re: lan party
Autorius: Techno
Data: 2010-03-11 17:07:07
Ant UT dodge buvo :) O paprastas strakaliojimas nelabai gelbejo, tad niekas ir nestrakaliodavo istisai. 
Tai vat tuo ir ypatingas UT buvo, kuo pasakei - visu pirma savo ginklais, kuriu ypatumai leisdavo labai ivairiai juos panaudot.
Pvz. baisiai UT bandziusiu losti quakeriu nemylima "sfera": suvis is ASMD Shock rifle secondary rezimu, tada skrendancio plazmos shmoto nukirtimas (kam reikejo rimto taiklumo) to pacio ginklo primary rezimu (tas primary rezimas analogiskas q2 railgunui), rezultate ko toks ganetinai nemazai apimantis ir gerai i kaulus duodantis sprogimas gaudavosi. Del ko nemylima - ant quake uz kampo uzbeges bicas gali ramiai sau fakus rodyt - nelabai kuo ji yr pasiekt, o ant UT sitas triukas nelabai praeidavo - paleisdavai ta plazmos shmota ir nukirsdavai ji jau praskridus kampa.  Pries megejus uzlysti uz kampo ir patykoti besivejanti priesininka veikdavo labai puikiai :D 
Q2 siaip knisdavo savo neisbalansuotumu, dalis ginklu ten visiskai nenaudingi - jei kuris pasiciupes gera ginkla uzkontroliuodavo priejima prie padoresniu vamzdziu - praktiskai nebuvo sansu atsilost - lysdavai ir gaudavai, lysdavai ir gaudavai... O pas UT bet kuris ginklas buvo gresmingas pakankamai, net suknistas pistoletas is 4 suviu patiesdavo priesininka be sarvu. Turint pakankamai idirbio, beviltisku situaciju nebudavo.

Siaip tu teisus, skonio reikalas - kam reikejo paprastumo - rinkosi Q2, kam norejosi daugiau niuansu (ir kam gelezis leido) - rinkosi UT.


"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:hnajkl$iu7$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai tipo UT be jumpinimo buvo? :) Vis bandziau suprast savo laiku kuo jis 
> ten toks ipatingas taip ir neisikirtau. Be grafikos (kuri sakykim buvo 
> tobulesne nei q1,q2) ten daugiau nieko ner. O visa ta kruva futuristiniu 
> ginklu su savo alternative fire vare vezi. q2 buvo viskas aisku ir paprasta, 
> pasirenki favorite gun ir tobuleji, stovi vietoj ar tixarini - tu lavonas. 
> UT as siaip nelabai net atskirdavau kur kas tuose marguose mapuose. :) Na 
> bet del skonio nesigincyjama.
> 
> P.S. Jumpint be galo q2 ir nebutina, jei turi gera reakcija ir taiklia 
> ranka, geri zaidejai butent ir naudojosi priesininku jumpinimu, bo issokes 
> tu negali kontroliuot judejimo, o ir traektorija aiski nusileidimo. ;)
> 
> "Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message 
> news:hn9a4q$l3h$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pakvipo fanatiku...
>> Iseit ir as galiu pasiulyt, so ?
>> Nemaciau Q2 multiplejery nieko legendinio, pabandem ir uzmetem. Nes net 3D 
>> modeliu neturintis "Blood" smagiau zaidesi.
>> Aisku, del skonio nesigincijama, gal kazkam ir tas "jumping simulator" 
>> buvo ze best  :)
>>
>> "Spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>> news:hn935f$g0k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tau jau buvo pasiūlymas išeit.. kiši kažkokį ut ir dar bandai lygint su
>>> legendiniu q2 ;] iki q2 betkam toli $ūdais plaukt. Quake tuo ir veža kad
>>> ten yra tikras action, laimėsi tik būdamas greitas. Galvot irgi reikia,
>>> bet didžiąją dalį sėkmės lemia skill. Kiek naktų barake praleista,
>>> susirenka keli aukštai parūkyt, aptart strategijos, reikalų :D Atvarai
>>> pas Padonką į kambarį, apsėdę bent penkiese, žiūri, seka duelį, bijo net
>>> krepštelt, įtampa ore kabo, nors kirvį kabink.. ech geri laikai buvo ;]
>>>
>>>> Na, man deatchmach ant UT buvo nepalyginamai idomesnis. CTF savo 
>>>> ruoztu - irgi.
>>>> Quake imho buvo per daug primityvus. Nonstopinis strakaliojimas irgi ne 
>>>> kiek neveze manes, o nestrakaliodamas greit gaudavai i kaulus.
>>>> UT duodavo daugiau ivairiu galimybiu, del to zaidimas nebuvo banalus 
>>>> fragu rinkimas 2-3 ginklu pagalba... 
> 
>